پنج گام برای بهبود در حوزه مشتری:
|
پنج گام برای بهبود در حوزه ارتباط. 1. آمادگی برای حمایت از مشتری در هنگام تماس (Ready) 2. قبول این حقیقت که همیشه حق با مشتری است، حتی در شرایط وجود محدودیتها و مشکلات (Rights) 3. ایجاد این ذهنیت و باور در مشتری که او وجود منحصر به فرد و ممتازی است (Rare) 4. |
|
پنج گام برای بهبود در حوزه مشتری. شفاف سازی در ایجاد پل ها و کانال های ارتباطی; برقراری و ایجاد رابطه; ایجاد اعتماد و اطمینان; ایجاد حق امتیاز و امنیت; ایجاد کیفیت در کالا و خدمت; پنج گام برای بهبود در حوزه ارتباط. آمادگی برای حمایت از مشتری در هنگام تماس; قبول این حقیقت که … |
|
شخصی سازی سفر مشتری منجر به تجربیات بهتر مشتریان می شود، زیرا همه مواردی که به آنها ارسال می کنید مربوط به نیازهای مختص آنهاست. در نتیجه، در بازاریابی از طریق ایمیل نیز عملکرد بهتری خواهید داشت. |
|
گوش دادن و توجه به مشتری را در اولویت قرار دهید و از بازخورد مشتری برای بهبود خدماتتان استفاده کنید. |
|
۵- بینش های به دست آمده با استفاده از هوش مصنوعی منجر به تبدیل مراکز تماس از صرفا ارائه دهندگان خدمات دست اولی به نقطه ی تمایز استراتژیک سازمان ها می شود که باعث پیشرفت چشمگیر در رضایت مشتری و بهبود عملکرد مالی سازمان می شود. |
|
تاثیر بداهه در ارتباط با مشتری گام چهارم: نگهداری مشتری مقدمه سندروم سوراخ ِسبد تفاوت در درک چیزهایی که وجود دارند و چیزهایی که اهمیت دارند بهترین طرحهای وفاداری، وفاداری بوجود نمیآورند |
|
معماري هويت برند در پنج گام. … ۴- بهینه ترین تجربه برای مشتری را طراحی کنید. … فعالیت کارکنانی که در ارتباط مستقیم با مشتریان هستند را در حوزه ای فراتر و گسترده تر، بررسی و تحلیل نمائید … |
برچسبها:10 روشی که هوش مصنوعی می تواند برنامه های صدای مشتری را ..., 15 گام برای مدیریت بهتر ارتباط با مشتری, پانزده گام برای مدیریت بهتر ارتباط با مشتری, پنج اصل طلایی «ارتباط با مشتری», پنج راه شخصی سازی سفر مشتری برای بهبود ارتباط | آژانس ..., دانلود کتاب 8 گام شگفتانگیز در ارتباط با مشتری - حمید ..., معماري هويت برند در پنج گام