چرا حفظ مشتری مهمه؟
|
چرا رضایت مشتری مهمه!؟. رضایت مشتری باعث وفاداری و حفظ اون در بلند مدت میشه و چه سرمایه ای از این با ارزش تر، فکر کنید در این بازار رقابتی وجه تمایز شما همین تلاشتون برای بدست آوردن دل مشتری باشه! فقط کافیه همین افراد هرجایی هستن تجربه خوبی که از برند شما داشتن رو با دیگران به … |
|
حفظ مشتری در هر کسب و کار اهمیت ویژه داره. راحت ترین و بهترین شیوه افزایش مشتری حفظ مشتری هست . |
|
چرا خدمات به مشتری مهمه؟ از اونجایی که 86 درصد از مشتریان به دلیل تجربه بد ار ادامه تجارت با اون شرکت منصرف میشن به این معنیه که مشاغل باید به تعاملات پشتیبانی به عنوان یک فرصت و تبلیغات برای رشد و حفظ خودشون نگاه کنن. |
|
۴)حفظ مشتری در حالی که جذب مشتریان وفادار بسیار مهمه، حفظ و ارتباط با مشتریان به همان اندازه حائز اهمیته. Accenture گزارش داده که ۴۹٪ از مشتریان انتظار دارن وقتی در رده “مشتریان خوب” قرار دارن از توجه ویژه ای برخوردار بشن. |
|
هوشمندانه، خلاقانه و با اطمینان تجربه مشتری را بسنجید. نرخ حفظ مشتری را افزایش دهید. حداقل 25% میزان فروشتان را افزایش دهید. رضایت مشتریان را بسنجید. |
|
چرا تکنیک های نحوه برخورد با مشتری مهم هستند؟ … دیدار قبلی با هم داشتین رو یاد آوری کنین.این نوع نحوه برخورد با مشتری خیلی مهمه و به اون نشون میده که برای شما اهمیت داره. … نحوه مدیریت و حفظ … |
|
یک لحظه صبر کنید، چرا باید تجربه مشتری را جدی بگیریم؟ 1 بهبود نرخ حفظ مشتری جالب است بدانید فقط افزایش ۵ درصدی در نرخ حفظ مشتری موجب افزایش ۲۵ تا ۹۵ درصدی سودآوری کسب و کار شما خواهد شد. |
|
میخوام بهتون بگم چطور میشه با حفظ مشتری با کمترین هزینه هم روی فروش متداوم حساب کرد، هم. ادامه مطلب » چطور دامنه انتخاب کنیم؟ انتخاب دامنه چرا اینقدر مهمه!؟ انتخاب دامنه میتونه اولین قدم واسه … |
برچسبها:16 مهارت کلیدی خدمات مشتری (و نحوه توسعه این مهارتها) - مهارت, آپکوک: پلتفرم سنجش تجربه مشتری و افزایش رضایت مشتری ..., ثبت نام رایگان در آپکوک - آپکوک, چجوری رفتار مشتریانمون رو تحلیل کنیم؟ - فربد قطبی | Farbod ..., حفظ مشتری وفاداری مشتری و۳ گام اساسی مشتری مداری .مدرسه ..., خلق مشتریان وفادار! • مستر ئیل ترک, مستر ئیل ترک - Mr iltork, نحوه برخورد با مشتری برای جذب و فروش بیشتر - کارشو