XPSN

چرا حفظ مشتری مهمه؟

خلق مشتریان وفادار! • مستر ئیل ترک

چرا رضایت مشتری مهمه!؟. رضایت مشتری باعث وفاداری و حفظ اون در بلند مدت میشه و چه سرمایه ای از این با ارزش تر، فکر کنید در این بازار رقابتی وجه تمایز شما همین تلاشتون برای بدست آوردن دل مشتری باشه! فقط کافیه همین افراد هرجایی هستن تجربه خوبی که از برند شما داشتن رو با دیگران به …

حفظ مشتری ، وفاداری مشتری و۳ گام اساسی مشتری مداری .مدرسه …

حفظ مشتری در هر کسب و کار اهمیت ویژه داره. راحت ترین و بهترین شیوه افزایش مشتری حفظ مشتری هست .

16 مهارت کلیدی خدمات مشتری (و نحوه توسعه این مهارتها) – مهارت

چرا خدمات به مشتری مهمه؟ از اونجایی که 86 درصد از مشتریان به دلیل تجربه بد ار ادامه تجارت با اون شرکت منصرف میشن به این معنیه که مشاغل باید به تعاملات پشتیبانی به عنوان یک فرصت و تبلیغات برای رشد و حفظ خودشون نگاه کنن.

چجوری رفتار مشتریانمون رو تحلیل کنیم؟ – فربد قطبی | Farbod …

۴)حفظ مشتری در حالی که جذب مشتریان وفادار بسیار مهمه، حفظ و ارتباط با مشتریان به همان اندازه حائز اهمیته. Accenture گزارش داده که ۴۹٪ از مشتریان انتظار دارن وقتی در رده “مشتریان خوب” قرار دارن از توجه ویژه ای برخوردار بشن.

آپ‌کوک: پلتفرم سنجش تجربه مشتری و افزایش رضایت مشتری …

هوشمندانه، خلاقانه و با اطمینان تجربه مشتری را بسنجید. نرخ حفظ مشتری را افزایش دهید. حداقل 25% میزان فروشتان را افزایش دهید. رضایت مشتریان را بسنجید.

نحوه برخورد با مشتری برای جذب و فروش بیشتر – کارشو

چرا تکنیک های نحوه برخورد با مشتری مهم هستند؟ … دیدار قبلی با هم داشتین رو یاد آوری کنین.این نوع نحوه برخورد با مشتری خیلی مهمه و به اون نشون میده که برای شما اهمیت داره. … نحوه مدیریت و حفظ …

ثبت نام رایگان در آپ‌کوک – آپ‌کوک

یک لحظه صبر کنید، چرا باید تجربه مشتری را جدی بگیریم؟ 1 بهبود نرخ حفظ مشتری جالب است بدانید فقط افزایش ۵ درصدی در نرخ حفظ مشتری موجب افزایش ۲۵ تا ۹۵ درصدی سودآوری کسب و کار شما خواهد شد.

مستر ئیل ترک – Mr iltork

میخوام بهتون بگم چطور میشه با حفظ مشتری با کمترین هزینه هم روی فروش متداوم حساب کرد، هم. ادامه مطلب » چطور دامنه انتخاب کنیم؟ انتخاب دامنه چرا اینقدر مهمه!؟ انتخاب دامنه میتونه اولین قدم واسه …

برچسب‌ها:, , , , , , ,